Tentoonstelling GispeN.U

Provincie Gelderland en Gispen hebben een langdurige band. Gispen heeft in 1924 voor het toentertijd nieuwe Huis der Provincie een deel van het interieur mogen ontwerpen en maken. Helaas is dat gebouw in de Tweede Wereldoorlog compleet verwoest. Bij de recente verbouwing en herinrichting van het Huis der Provincie is Gispen weer gekozen als inrichter.

De tentoonstelling GispeN.U is opgebouwd rondom vijf thema’s, die staan voor wat het bedrijf Gispen vanaf het begin uitdraagt: Transparantie; Maatwerk; Tijdloos; Voor iedereen; Duurzaam. Elk thema wordt geïllustreerd met producten uit verleden en heden. Op deze manier toont Gispen zijn veelzijdigheid als modern bedrijf met een stevige wortel in het verleden en een doorlopende lijn naar het heden, waarbij de klant altijd voorop staat.

De tentoonstelling GispeN.U is te zien van 21 september t/m 20 december 2017 in het Huis der Provincie van Gelderland te Arnhem. Voor Vrienden van de stichting zullen rondleidingen gegeven worden. Binnenkort zal daarover op deze website meer informatie volgen.